ÄNTLIGEN PÅSK

Äntligen äntligen äntligen är det påsk-helg. Jag kom precis hem från skolan, inroduktion i nya kursen "Race and Ethnics in Education" idag. Känns som en intressant kurs, även om den mest behandlar saker från ett lärar-perspektiv och inte genom HR. Kan nog dra nytta av den ändå, och istället för tenta blir det uppsatsskrivande. I tisdags däremot startade "Career management, planning and development". Oj vad intreesant! Och svår. Vi är bara 20 personer i klassen (samma ska med kursen idag) så det krävs att man är förberedd för att diskutera. I Carreer-kursen ska jag dessutom hålla en föreläsning i hela 3 timmar som en del av betyget. HUA!

Nu ska jag sätta igång med att röja i mitt bo, och förbereda för Tomas ankomst om ca 4 timmar. Helt galet att han är här snart. Det ska bli fantastiskt att få träffa honom igen, jag behöver ladda upp med Tomas-energi. Imorgon kommer älskade syster och hennes T, och jag har smidit planer för helgen hela veckan. Det kommer bli så bra.

Hinner inte skriva mer nu, återkommer efter helgens trevligheter.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-04-07 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0