I'm back

Hello.

Jag skulle kunna sitta här och rabbla upp varför jag inte bloggat, men egentligen är det inte väsentligt. Huvudsaken är att jag är tillbaka.

Amasterdam är fortfarande fantastiskt. Och kallt. Våren vill inte komma hit på riktigt. Det är soligt och skönt på förmiddagarna, men på eftermiddagarna kommer regnet. På söndag börjar firandet av Queens Day och då hoppas jag det blir fint! En orange klänning hänger redan på en galge. Jag måste nog ta mig till Albert Hejn (motsvarande ICA ungefär) imorgon för att köpa upp ett förråd av öl. Tydligen kommer det bli hysteri och allt säljs slut i affärerna. Utöver Amsterdams 800.000 invånare beräknas en miljon turister komma till firandet!

Jag sysselsätter mig just nu med skola, skola och så lite skola. Helgen bjöd på besök, och imorgon kommer T! Han är så efterlängtad. Vi ska väl göra det vi är bäst på, äta mat, dricka öl och bara hänga. Nästa vecka kommer Linda, Patrik och Sandra, det blir livat och lite därtill! Men innan dess ska två assignments och 7 artiklar läsas, så det blir till att ligga i.

Vi hörs snart igen! Lite biler så länge:


Ute på båttur


Vackra stad


Öl bryggt i en väderkvarn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0