Friday

Godmorgon!

En morgon med ett bättre tillstånd förkylningsmässigt. Jag tror att min envishet med att vila, vila och åter vila var det bästa botemedlet. Inatt vaknade jag bara en gång av extrema hostattacker.

Morgonen har bestått av fix i hemmet. Det finns alltid något att göra. Idag har jag organiserat i almenackan och skrivit in tentor och deadlines för inlämningar i distanskursen. Jag blev serverad kaffe av Maia och Olof (hennes pojkvän är här på besök) och hoppade in i badrummet för en långdusch. Den varade i 4 min, sen tog varmvattnet slut. Alltid är det nåt med vattnet.

Snart bär det av till ISN-office (International Student Network) för att köpa biljetter till kvällens festigheter samt en tripp till Waterlooplein (http://en.wikipedia.org/wiki/Waterlooplein) för att försöka få en snilleblixt i vad jag ska ha på mig. Det är utklädnad. Jag har dålig fantasi. Bad combo.

Förslagen jag fått hittills är bland annat: Orm, katt, pirat, natt (helsvart) och Abraham Lincoln. Ojojoj vaad ska jag välja.


Är indian ett alternativ kanskee?

Kommentarer
Postat av: Mami

Vad fin du är som indian tycker Maja

2012-02-18 @ 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0