Kuckelemuckmedicin

Ett läkarbesök gav svar på det mesta: Bihåleinflammation och en förkylning som simsalabim blivit en bakerie.
Jag gick från läkaren med ett recept på antibiotika och fick även tipset att koka lavendelblommor och därefter andas in ångan. Jag är beredd att göra vad som helst för att bli frisk så efter att jag plockat upp en Starbuckskaffe, tabletter och middagsmat slank jag in på hälsokostbutiken och bad om en påse torkade blommor.

Huvudet är alldeles för snurrigt för att jag ska kunna läsa ännu, jag hoppas det lugnar ned sig snart. Jag har istället spenderat kvällen med att kolla på Svinalängorna. Middag blev det i form av thaisoppa och till efterätt slog jag till på detta:



Poffertjes! Små pannkakor som egentligen ska stekas i smör och serveras med florsocker, smör och sirap. Jag nöjde mig med att värma dem i micron och tog en aning florsocker och sirap.


Kommentarer
Postat av: Mami

Nu får vi hoppas att alla baccilusker blåser bort på ett kick, plättarna ser mumsiga ut, krya på dig!

2012-02-22 @ 09:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0