JAG ÅKER HEM OM TRE VECKOR?

Va?

Oj.

Det känns helt galet. Galet bra och galet tråkigt. Jag känner mig absolut färdig med Amsterdam som stad. Lite muséer som ska besökas och öl som ska drickas förstås, men det kommer hinnas med. Däremot känner jag mig inte färdig med alla fantastiska vänner jag fått här nere. Vilket gäng jag lyckades lära känna! Igår var vi hos Orsi och Eszter och åt ungersk gulash och drack Palinka. Vi hade så roligt. Vi har lärt känna varandra så bra nu, och det sjuka är att vi är från så många olika länder.

Det som känns galet bra är att jag får träffa alla mina fantastiska människor hemma. Flytta till Åsen. Bli sambo. Dricka vin med tjejerna, hänga med vänner i parker, åka på roadtrip och sedan köra sista halvåret i skolan.

Blandade känslor.


Kommentarer
Postat av: Syster

Jippiiieeeeeee! Vi längtar efter dig! Ska bli tokmys när du kommer hem och får se två "nya" syskonbarn som vuxit massor när du varit borta. Vi pratar om dig mest hela tiden. Puss & kram

2012-06-12 @ 10:31:49
URL: http://lifestyleblogs.se/girle
Postat av: maia

Liten tår i ögat av att se alla dessa fian bilder på oss alla men de är en fin tår!

2012-06-17 @ 09:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0