Kanalhäng!

Idag är det uppsatsskrivande som gäller. Jag åkte på ännu en förkylning och har legat i feber i 2 dagar (nej jag är inte hypokondriker). Men idag är jag feberfri och kände för att lämna lägenheten. Efter inköp av ansiktstvätt och andra nödvändenheter skulle jag cyckla hemåt mot en café nära mig. På vägen åker jag förbi en pärla jag besökte med mamma och pappa när de var här. Borden ligger precis vid kanalen och det var nästintill folktomt (kanske för att de ligger i skugga, vilket är bra för mig med dator). Jag har precis fått in kanske jordens godaste Cappuccino och ska nu se om det är något att ha av det jag lyckats åstakomma hitills.



11 dagar till hemresa. Ujujuj.


Kommentarer
Postat av: ma

ÅÅ ser mys ut jävla förkylning, önskar nu att ja hade följt me dig ut ändå!

2012-06-19 @ 12:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0