Sunday at Stavangerweg

En mysig helg är över! Jag och Maja har haft det gött med shopping, god mat, mycket promenader och till vår lycka en hel del sol. Efter en shoppingrunda på Primark i fredags åt vi tapas, hängde på uteserveringar vid kanalerna och tyckte det var en väldigt bra idé att sedan åka hem för att prova våra shoppingfynd och dricka öl till klockan halv 4 på natten. Idag öste regnet ned så tog en välbehövd sovmorgon och stannade sedan inne med långfrukost, kaffe och kortspel innan hon begav sig mot flygplatsen.

Ikväll kör jag chill gånger hundra. Jag har precis "skapat" en dubbelsäng med hjälpa av stöd från element och resväskor. Jag slängde en dubbelmadrass på den provisoriska sängstommen och den lilla sängen och vips har jag en 1.40 säng. Jag tror jag kommer sova som en prinsessa. Här ligger jag nu med ett glas rött, nötter och skräp-tv som kan vara det absolut bästa ibland. Imorgon är det skola som gäller. Men det är okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0