Födelsedagshelg

Jag har haft en grym helg med mina föräldrar. Vi har ätit massor med god mat, druckit öl på uteserveringar i solen, besökt Anne Frank, promenerat runt runt och mycket. Sett blomstermarknaden på Singel och besökt en vacker kyrka. Vi har umgåtts och tagit det lugnt. På födelsedagskvällen åt vi fint på Christoph, jag slog till på rysk kaviar och skumpa.

Från och med nu och fram till torsdag försvinner jag in en plugg-bubbla. Jag har fruktansvärt mycket att lära mig till tentan och kommer därför vara frånvarande.

Efter det kommer inlägg med bilder från helgen och även från tidigare tillställningar.

Kaffebryggaren skrek precis till att kaffet är klart. Zoegas Mollbergs blandning. Mamma lyckade få med sig 2 kg kaffe hit till mig, kan säkert rädda mig ur tentapaniken. Till det har jag har ett kilo lösviktsgodis från sverige bredvid mig. TAGGA TILL ELIN!


Våren är här på riktigt. Idag slog de första knopparna ut. I helgen vankas tenta-picknick.
Om 11 dagar får jag pussas med T igen. Lovely.


Kommentarer
Postat av: Syster

Mamma o pappa verkar såååå nöjda med helgen. Vad kul att ni hade det mys. Jag längtar sååååå tills vi åker. Pepp pepp pepp! Lycka till med pluggerierna. Vi får höras till helgen så att du kan göra beställningar om det är något du saknar. kram!

2012-03-28 @ 10:36:41
URL: http://lifestyleblogs.se/girle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0