The sun is shining... The weather is sweet.

För skojs skull tänkte jag berätta om en helt vanlig dag i mitt kära A-dam. Idag var kanske något annorlunda då solen för första gången på länge strålade över staden hela dagen (förra söndagen försvann den på eftermiddagen). Humör= TOPP!  


08:15-09:00 Snoooozzze. Idag var jag visst trött.


09:00-11:10 Dusch, musik, frukost och kaffe, updates (= FB, svenska nyheter, lite bloggar), packa väska, slinka in till Maia för lite mer kaffe, läsa igenom Power Point inför föreläsningen, bädda säng, diska upp, bli stressad eftersom jag alltid har för lite tid fast jag har så mycket tid (ekvationen går aldrig ihop)


11:15-11:25 Cykla till centralstationen


11:30-12:30 Kaffe i solen och en lång diskussion om hjärnan


13:00-15:00 Föreläsning. Idag om ledarskap. Sjukligt intressant


15:30-17:00 Öl + bitterballen i solen på en mysig uteservering i närheten av Jordaan (det var första uteserveringsdagen för min del, så en öl var faktiskt legitimt)


17:30-18:00 Chill hemma. Läsa lite kurslitteratur


18:00-18:45 Skypedate med fin pojkvän


19:00-? Vet ej vad kvällen bjuder på. Ska försöka komma ikapp i min distanskurs i forskningsmetodik, nu när jag skriver det låter det dock ofantligt tråkig. Men jag ska få det ur världen så jag kan gå på museum imorgon.




Yay!


Kommentarer
Postat av: Mami

Vad härligt det ser ut i solen, kan du beställa lite sol till nästa vecka? Kram

2012-03-15 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0