VÅREN ÄR HÄR!

 

Det är en bra dag i Amsterdam. Jag hade en fantastisk kväll igår på en av Amsterdams stora klubbar, där vi var och såg Madeon, en 17-årig DJ från Frankrike. Han har gjort en helt amazing version av Deadmau5’s Raise Your Weapon, men mer än det hade jag inte hört lillkillen. Ja för han var verkligen liten. Man såg honom knappt. Såg rätt roligt ut med massor av folk som stod med händerna i luften riktat mot, ingenting. Kollade man riktigt noga stod han där och lekte med sin Mac. Vi var innan det hemma hos Malena och John i deras lägenhet. WOW! Den är sjukt häftig.

 


Fina och lite knäppa vänner. Jag var glad, även om det inte ser ut så.

Idag har jag små ögon men jag är lycklig. Solen skiner på en klarblå himmel och jag har träffat så mycket fina människor här. Jag är kär upp över öronen (går faktiskt runt med en fånleende mest hela tiden, ser nog lite roligt ut) och min förkylning är äntligen borta. Den är skinnjacka + klänning väder vilket jag är nöjd med eftersom jag egentligen hatar jeans. Jag fyller år om 12 dagar, och ja jag är rätt födelsedagsbarnslig. Jag älskar födelsedagar. Ikväll får jag följa med bästa Maia och Olof på middag på Bazaar, som jag blivit tipsad om. De tar hand om mig som deras barn, känns fint.

I veckan ska jag rå-plugga. Men det är långt till dess. Nu ska jag ta en powernap, en powerwalk och lite svenskt kaffe ska slås på i minibryggaren.


En väldigt skev och kvalitetsbefriad bild tagen med webcamen ut genom fönstret. Men jag ville på nåt sätt fånga vårkänslan och min fina utsikt:




Ps. Dagen blev helt plötsligt ännu bättre. Jag hittade ett rör Pringels bakom kurslitteraturen. Ha!


Kommentarer
Postat av: Mami

Vad härligt att läsa att du är glad igen, vi hörs i veckan!

2012-03-11 @ 17:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0