Bäst under press?

Jag pressade nyss fram en uppsats på 6 sidor. Jag vet inte om det är bra eller dåligt för mig att jag alltid jobbar bäst under press. Det är ju inte särskilt effektivt heller eftersom jag många timmar sitter och "småskriver" en hel del utan något egentligt resultat. Sedan i slutspurten trycker jag på tangenterna av bara farten. Men, inne är den i alla fall! Blir jag godkänd på denna har jag bara en uppsats kvar (rätt stor dock men det ska nog gå bra) tills det är sommarlov den 28:e juni. Mitt sista sommarlov. Helt galet.

Nu: Hem för att städa och handla. Ikväll kommer Maja!

Bäst just nu: Grolsch Swingtop Bottles!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Ha en härlig helg tillsammans med Maja, hälsa från mig, Mami

2012-05-31 @ 21:16:23
Postat av: Syster

Hejja hejja! Kul att du fixade tentan & uppsatsen. Vi lääääääääängtar efter dig! Pussar o kramar i massor från stinsen, majsan, Ebson och tobbe

2012-06-02 @ 20:41:48
URL: http://lifestyleblogs.se/girle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0