INTENSIVELY

Dagarna flyger förbi! Igår räknade jag ut att jag åker hem om 7 veckor och 3 dagar. Det är ju ingenting! Vart tog terminen vägen?! Helgen var fantastiskt trevlig med besök av Linda, Sandra och Patrik. Vi åt god mat, promenerade mycket och svängde våra lurviga. Härligt häng som gav mig massor med energi. Tack för att ni kom!

Att jag har två små uppsatser, två stora uppsatser, förbereda och hålla en föreläsning på 3 timmar samt 3 tentor att klara av innan den 28:e juni gör mig något... Stressad. Det låter helt orimligt, men jag ska göra mitt bästa! Sitter i bibblan nu, vilket nog blir mitt andra hem den närmsta tiden. Första tentan är på tisdag, och innan det ska två mindre uppsatser vara klara (+ tentaplugg till tentan är nog en bra idé).

Jag uppdaterar när jag kan och har tid.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0