Q.D

Jag har egentligen inte tid att blogga, men jag vill säga hej! Queens Day blev bra. Svårt att hålla ihop då stan var fullpackad, men det var häftigt att se alla människor, loppmarknader, båtar samt lyssna på gatumusik och njuta av solksen. Solen strålade hela dagen. De senaste veckorna har varit riktigt kalla och tråkiga så vi hade en himla tur då det var som en vacker sommardag ända fram till kvällskvisten. Idag är det grått igen. Jaja, jag sitter ju ändå bara inne och pluggar. Imorgon hoppas jag det blir fint igen, då får jag besök!



Eftermiddagen spenderades i Vondelpark


Utsikt över Prinsengracht


Eszter (Ungern), jag, Maia (Skeeååne), Lucie (Canada) och Sabine (Danmark) innan vi gav oss iväg

Nu: Tillbaka till Cognitive Career Theories!


Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Inne på min blogg kan du just nu vinna en Kenza 9 jacka

http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

2012-05-06 @ 16:05:13
URL: http://bittes.nu/2012/04/20/tavling/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0