When nothing goes right... Go left.

Ohoj kamrater!

Jag pausade, tryckte på stopp och sedan play igen i onsdags. Jag pausade för att tänka efter varför jag inte mådde helt hundra. Jag tryckte på stopp och hoppade av min ena kurs här. Det gick inte längre. Förutsättningarna för att fixa skolan här har väl kanske inte varit de bästa, och jag kände med 7 veckor kvar på terminen att det inte gick alls. Magkatarr, sömnlösa nätter, små-ångest och STRESS avgjorde. Min hälsa är tusen gånger viktigare än att klara av mina egna krav på att fixa allt. Kursen kan jag läsa senare, det gör mig ingenting. Nu har jag istället lagom mycket i skolan, mycket men det är fullt möjligt att fixa. Jag tryckte på play och fick energi och motivation igen! Tomas anlände onsdags kväll och sen dess har jag laddat batterierna och tagit det extremt lugnt och hängt med en grym kille. VI har firat 17:e mai med min norske vän, varit på matmarknad, druckit öl på uteserveringar, promenerat, ätit Rijstaffel och bara varit.


Suttende mai!


Mat överallt!






Idag fyller Maia år och igår vankades det födelsedagskalas. Hela gänget samlades för öl, tårta och lekar.




Nu är det 6 veckor kvar tills jag lämnar Amsterdam. 6 veckor. Jag har så mycket jag vill göra innan dess! Jag ska börja redan imorgon. Det är äntligen vår på riktigt, fy sjuttsingen vilken tid det tog. Parkhäng är av ett måste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så skönt att du mår bättre!! bra val med att hoppa av kursen, livet är SÅ mycket viktigare! Njut av sista tiden. Ha det ljuvligt. Glöm inte att åka till stranden! PUSS och kärlek,

2012-05-22 @ 21:21:08
Postat av: Lisa

Det var jag, Lisa förresten!

2012-05-22 @ 21:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0